Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

BARCELONA WINS THE BIG TURNAMENT!

Av Måns Djurgårdaren! - 28 maj 2009 18:39

Bqachaleuwithbithghghhghhhghghghmesronmesronmesron
mesronholoj!

IGÅR VANN BARCA RIKTIGT VÄLFÖRKÄNT CHAMPIONS LEAUGE!

Var så glad men också lite trött när matchen var klar!

Det slutatde 2-0 till Barca!

Här är en liten samanfatning av matchen:

Manchester United kom in och började pressa direkt och hade riktigt farliga lägen som många avslutades av en viss C.Ronaldo men i Barcas första anfall i den 10:onde minuten så tar sig Samuel Eto´o in i straffområdet från sidan skjuter ett lågtskott som Van Der Sar ska ta men den går på hans hand i mål!

Efter det så började Barcelona ta över och visade att dom hade världens bästa spelare Lionel Messi! Dom visade också upp världens absolut bästa passningsspel! Matchen rullade på och i den 70:onde minuten så kommer Xavi på kanten gör ett perfekt inlägg till världens bästa spelare Lionel Messi som hoppar upp as högt (Han är jätte kort 169!) och skarvar in bollen med huvudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barca fortsätter med sitt ägiga spel och vinner!

Carles Puyol får höja bucklan för andra gången i Champions League med Barca!

Efter matchen såger en expert på Svt 1: Barcelona är världens bästa klubblag genom tiderna! Dom spelar som alla andra men dubbelt så fort!


Idag så "festade" vi i skolan kan man säga så fort vi kompisar mötte varandra började vi sjunga! Mest sjöng vi: Barcelona, Barcelona ole ole ola. Men jag kom också på en as bra sång: Champione Barcelone ole ole ola!

Riktigt skönt med seger till Barca!

 Dom 2 målskyttarna


 Lionel Messi the man of the match!

P.S 339 besökare igår tack så mycket! 233 idag det ska vi slå!

 
 
Bajenförlorade :(

Bajenförlorade :(

29 maj 2009 16:46

Måns visst var Hammarby värt att vinna igår?

asså fattar ej hur AIK kunde vinna!
de är ju sämst!



(Andy)

http://Din mamma

 
love

love

29 maj 2009 17:27

varför går det inte att gå in på min blogg från din länk?

http://aik-.bloggagratis.se

 
love

love

29 maj 2009 20:23

du har 2 .. på länken

http://aik-.bloggagratis.se

 
Rengo

Rengo

30 maj 2009 21:00

Gå in på www.rosenblad.bloggagratis.se. Hon bor i typ Täby och hon e lika gammal som oss. Hon börja grina när hon såg Johan Palm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kalsong.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måns Djurgårdaren! - 14 februari 2010 19:14

Djurgårdenägerråhårthaoliloj! Det var länge sedan jag skrev nu. Jag har tagit en Paus med bloggandet, nästa inlägg kanske blir 2011.   Men kolla gärna mitt lags blogg. Där skriver min tränare: http://teamtwentyone.blogg.se/   Hej då! P....

Av Måns Djurgårdaren! - 11 september 2009 12:33

Hejidagärjagsjukholloj! Jag är sjuk idag. Men jag har mer tid att skriva!  Jag kommer skriva snart, men jag vill bara säga några rktigt bra youtube klipp som jag och mina kompisar har gjort. Jag är han som filmar dom. http://www.youtube.com/wat...

Av Måns Djurgårdaren! - 6 september 2009 11:47

Hola my friends! Ska börja skriva snart men det kanske inte blir lika ofta. Så på fredag tror jag nästa gång blir och då skriver jag självklart om: U-21 Em Silly Season Zlatan Sverige-Ungern Fridrotts Vm......... med andra ord 90 procent...............

Av Måns Djurgårdaren! - 16 juli 2009 20:31

Halojdojnojkolojmammajkaoskjsholoj! Jag kommer inte skriva något nu under sommarn tror jag så ni behöver inte kolla den men kom tillbaka efter sommarn!!!!!!!!!!! Då så skriver jag om allt som hänt under sommarn!       /Den glade Djurgårdaren som ...

Av Måns Djurgårdaren! - 15 juni 2009 18:38

Caoanafaeadaearaaataiaoanascuapaholoj! Ja det har spelats Confederations Cup.   Sydafrika-Irak  0-0 En Sydafrikansk spelare nickade bollen mot mål men en annan Sydafrikan räddade bollen på mållinjen!   Spanien-Nya Zeeland 5-0! Ja jag säger bara E viv...

Presentation

Omröstning

Vem gör mest mål för Djurgården när såsongen är slut?
 Jan Tauer (Jesus)
 Daniel Sjölund
 Mattias Jonson
 Sebastian Rajalakso
 Pa Dembo Touray....................not
 Johan Oremo
 Boyd Mwila
 Prince Ikpe Ekong
 Christer Youssef
 Andrej Komac
 Mikael Dahlberg
 Philip Hellquist
 Någon annan i Djurgården
 Ett nyförvärv som köps under säsongen
 Toni Kuivasto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards